Ostatnio napisane komentarze


Autor: MG
Komentarzy: 4

MG // 2019-06-30, niedziela (21:24:22)

ET22 z węglarkami na Olsztyn też szedł w czasie późno wieczornego wysypu towaru.

Autor: MG
Komentarzy: 4

KK // 2019-06-30, niedziela (17:08:34)

Ale to po 21 bo słyszałem w Ostródzie Lotos to do 1 w nocy beki wymieniał.

Autor: MG
Komentarzy: 2

<^> // 2019-06-30, niedziela (14:52:08)

Dawno nie było, bo zawsze coś tam wyrywasz i nie masz czasu...

Autor: MG
Komentarzy: 1

<^> // 2019-06-30, niedziela (14:50:55)

Fajno wyszło.

Autor: MG
Komentarzy: 4

<^> // 2019-06-30, niedziela (14:50:13)

Panie, towarów o tej porze jak byliśmy to z pięć poszło.

Autor: MG
Komentarzy: 1

<^> // 2019-06-30, niedziela (14:49:25)

Piękne kolory!

Autor: MG
Komentarzy: 2

<^> // 2019-06-30, niedziela (14:48:32)

Dobra polska konstrukcja. Można powiedzieć brzydki ale godny następca ET41. A brutto ogromne, bo naładowane 50 węglarek. Przeszło 550 m długości i prosto spod Wrocławia. Połowę mocy ma na spalince więc uniewersalny ten Dragonek jest masakrycznie.

Autor: MG
Komentarzy: 4

KK // 2019-06-30, niedziela (14:24:16)

Za Jeziorakiem jakiś towar szedł na Olsztyn bo w Ostródzie jak z Regio wysiadałem to węglarki (chyba Cargo) szły na Olsztyn.

Autor: MG
Komentarzy: 2

KK // 2019-06-30, niedziela (14:20:45)

Do Gutkowa to chyba na dwa razy pobierał skład z Gł. a brutto było potężne bo ponoć 4100ton jak te maszyny dają rady tyle ton targać.

Autor: MG
Komentarzy: 4

MG // 2019-06-27, czwartek (13:26:04)

Mi chodzi o te przedziały wewnatrz członu. Są trzy jak by sektory w środkowym członie i w ALd są one pooddzielane szczelnymi drzwiami, a nie tylko kawałkiem szyby.

Autor: MG
Komentarzy: 4

Mateusz :D // 2019-06-27, czwartek (09:09:45)

Jak nie ma jak ma...

Autor: MG
Komentarzy: 3

MG // 2019-06-26, środa (23:34:09)

Kupić za 30% zniżki miesiąc wcześniej najlepsze miejsce. Tak z dnia na dzień też bym się nie ważył.

Autor: MG
Komentarzy: 3

MG // 2019-06-26, środa (23:32:47)

Jakoś by się zamieszanie zrobiło w mojej opinii. Wolałem bezpiecznie lewej strony dodać.

Autor: MG
Komentarzy: 3

MG // 2019-06-26, środa (23:30:04)

No nie wiem, czy jakiegoś %-ta, bo w większości po Trójmieście jeżdżą AKM-ki. Trafienie kurnikowni staje się coraz trudniejsze.

Autor: MG
Komentarzy: 4

MG // 2019-06-26, środa (23:27:57)

AKS-ka nie ma drzwi między przedziałami, co powoduje, że hałas od wózków napędnych niesie się po całym wagonie.

Autor: MG
Komentarzy: 3

<^> // 2019-06-26, środa (21:07:37)

Piękna robota. Udanego powrotu. A kadrować bardziej na prawo nie można było? Bo lewa nic nie wnosi...

Autor: MG
Komentarzy: 3

<^> // 2019-06-26, środa (21:05:40)

Za co kupić. Bieda. Jak zawsze. Za dużo pochłaniają oszczędności. Ale niebo klasa.

Autor: MG
Komentarzy: 3

<^> // 2019-06-26, środa (21:04:03)

Tak Krzysiu tylko odnowienie będzie polegało na wymianie do 23 roku jakiegoś niewielkiego procenta. Nie więcej niż 20% Można spać spokojnie...

Autor: MG
Komentarzy: 1

<^> // 2019-06-26, środa (21:00:55)

Standardowy central. Aż żal patrzeć. Zaniża poziom albo przypomina czasy kiedy nigdy nic nie umiało się.

Autor: MG
Komentarzy: 3

KK // 2019-06-26, środa (19:07:40)

Gdzieś doszły mnie słuchy że SKM również odnawia tabor tylko nie pamiętam czy to moderna czy nowy ma być.Te klasyki niebawem mogą przejść do historii.

Autor: MG
Komentarzy: 3

KK // 2019-06-26, środa (19:02:50)

Nowy standard i dłuższy skład normalnie nic tylko kupić bilet i jechać.
Ostatnia aktualizacja: 2025-08-21
Projekt i wykonanie: DrezynSoft
SyZyFik wersja 3.0.0
© MG 2011-2025

Podstronę załadowano w 0.0191 sekundy.

ajax